Battlefield Bad Company 2 Vietnam Tools from the

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Naukowe Koło Chemików Uniwersytetu Gdańskiego Strona Główna -> Propozycje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
5bac5yns9on
Brom



Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: England

PostWysłany: Wto 7:31, 11 Sty 2011    Temat postu: Battlefield Bad Company 2 Vietnam Tools from the

11/16/2010 4:29:13 PM ,[link widoczny dla zalogowanych]
If you’re going to place a game in a historical time period you’ve got to make sure that it’s accurate as there are many, in this case, [link widoczny dla zalogowanych] that were there or that have a deep interest in the period and will know the difference. Here’s a look at some of what’s gone i [link widoczny dla zalogowanych] nto making the upcoming Vietnam expansion for Battlefield: Bad Company 2.

So when going back to the 60’s, DICE obviously doesn Final Fantasy XIV power leveling ’t want the soldiers running around with motion sensors, tracer dart guns,[link widoczny dla zalogowanych], automatic spotting scopes,[link widoczny dla zalogowanych], and all those other newfa Final Fantasy XIV gold ngled gizmos we are used to from the original Bad Company 2 setting. To make the new Vietnam expansion feel fresh, they peeled FinalFantasy XIV account off a layer of high tech and replaced it with iron sights, blowtorches, and dynamite sticks. Here are some of the things t Final Fantasy XIV Gil hey are doing to make our expansion pack a veritable travel back in time.

Removed High Tech Gadgets
So there are a number of hi FFXIV power leveling gh tech gadgets from the base game that we simply removed from the multiplayer game when we designed Battlefield: Bad Company 2 FFXIV account Vietnam. These are the motion sensors (both vehicle-based and for infantry), the tracer dart gun, and the spotting scope.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Naukowe Koło Chemików Uniwersytetu Gdańskiego Strona Główna -> Propozycje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin